wtorek, 17 kwietnia 2012

Wybory Kulinarnego Bloga Roku 2012 - zadanie nr 1

Wszystkim odwiedzającym mój blog, wszystkim moim miłośnikom, wszystkim, którzy mnie wspierają w mojej słodkiej pasji, wszystkim, którzy głosowali i nie głosowali, którzy próbowali, wszystkim bardzo dziękuję za głosy, bo to głownie dzięki Wam moje uśmiechnięte serowe buźki wygrały zadanie nr 1 "Słodkie maślane wypieki".


Wyniki możecie obejrzeć TUTAJ.


Bardzo się cieszę, bo taka wygrana zawsze dodaje skrzydeł. Sprawia, że moja osobista pasja staje się czymś więcej i coraz większy sens widzę w tym.
I dzięki Wam spełnię kilka moich małych kuchennych marzeń.


Oto wygrane serowo maślane buźki :)


I zapraszam do głosowania na moje nietuzinkowe śniadanie z jajkiem.


Jeszcze raz wielkie dzięki
Karra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz