niedziela, 17 czerwca 2012

kokosanki czyli mój pomysł co z masą kokosową z murzynka


Zostałam poproszona o upieczenie murzynka z kokosem, który już niedługo również pojawi się na blogu. Zabrałam się do roboty z wielką radochą, jak zwykle zresztą. Zrobiłam masę kokosową i okazało się, że potrzebowałam tylko jej połowę. Nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała, co z tej drugiej połowy można zrobić. I tak powstały moje kokosanki. Proste, szybkie i smaczne. Na razie to numer 1 w ciastkach na szybko, bo mamy ochotę na coś słodkiego, bo za chwilę wpadną goście, bo organizujemy dziecku przyjęcie.




Składniki:

  • 4 białka
  • 200 g wiórków kokosowych
  • 200 g cukru
Białka ubić na sztywną pianę, pod koniec ubijania dodać cukier i chwilę jeszcze ubijać. Dodać wiórki i delikatnie wmieszać łyżką. Wykładać na blachę wyłożoną papierem do pieczenia.
Piec w 180 stopniach, około 20-30 minut.



smacznego

2 komentarze:

  1. piekłam,potwierdzam,fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kokosanki są super, bo proste i lista składników bardzo niewielka:-) i pyszne!

    OdpowiedzUsuń